فیلم| داغ شدن هشتگ «حال ترامپ خوب نیست»-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فیلم| داغ شدن هشتگ «حال ترامپ خوب نیست»

رفتارهای عجیب رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی دیروزش در دانشگاه نظامی در منطقه «وست‌پوینت» واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی درباره وضع سلامتی وی برانگیخته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۵۹۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  بسیاری از کاربران فضای مجازی به رفتارهای دیروز رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی‌اش در دانشگاه نظامی این کشور در «وست پوینت» ایالت نیویورک واکنش نشان دادند.

 

 

یکی از رفتارهای وی که به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت «رو به زوال وی» دامن زده، استفاده از دو دست برای برداشتن لیوان آب حین سخنرانی بود. در پایان سخنرانی هم ترامپ پلکان را با دقت خیلی زیاد، بسیار بیش از حد نیاز، پایین آمد.

 

به گزارش شبکه روسی «آرتی»، این دو رفتار باعث شد کاربران هشتگ «حال ترامپ خوب نیست» را در فضای مجازی داغ کنند و او را برای هدایت آمریکا مناسب ندانند.

 

چندین پزشک و کاربران عادی به نقل از منابع پزشکی به تجزیه رفتارهای وی پرداختند و گفتند احتمالاً یک مشکل مرتبط با اعصاب باعث این احتیاط شده است. برخی کاربران زوال عقل و پارکینسون را دلیل رفتارهای بیش از حد محتاط وی خواندند. برخی دیگر هم صدمه در ماهیچه‌های شانه را به دلیل بازی بیش از حد گلف، ورزش مورد علاقه ترامپ، دلیل این مسئله دانستند./فارس

 

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار